Įmonės interneto svetainės kūrimas

Internetui užvaldant vis daugiau gyvenimo sričių, turėti savo internetinę svetainę verslui jau seniai ne prestižas, o būtinybė. Tai tarsi savaime suprantama, tačiau ar ši investicija tikrai atsiperka? „Interneto svetainė įmonės rinkodaros kompleksui gali turėti didelės naudos, tačiau taip pat gali būti ir visiškai betiksliu lėšų švaistymu," – pastebi specializuotos turinio kūrimo agentūros Lietuvoje vadovė Irma Norkūnienė.

Pasaulinės interneto tendencijos rodo, kad turiniui yra skiriama vis daugiau dėmesio, tačiau Lietuvoje investavimas į kokybišką turinį vis dar nuvertinamas. Į prioritetines vietas iškeliamas interneto svetainės dizainas, jo išskirtinumas, socialinių tinklų integracija ar svetainės funkcijos, tačiau visi šie sprendimai tampa beverčiais, jei interneto lankytojai į šią svetainę paprasčiausiai neužklysta. Kad ir kokia graži būtų įmonės svetainė, be kokybiško turinio ji yra tarsi tuščias popieriaus lapas milžiniškame segtuve, kuriame juk ieškome ne popieriaus, o informacijos.

Prekių bei paslaugų gausa šiuolaikinėje rinkoje skatina verslo subjektų konkurenciją, siekiant užimti kuo tvirtesnes pozicijas rinkoje, akcentuoti savo išskirtinumą, pritraukti kuo daugiau vartotojų bei didinti savo pardavimus. Sparti technologijų pažanga bei gyvenimo tempas lemia tai, kad daugelis gyvenimo bei darbo sričių persikelia į virtualią erdvę, pasižyminčią dideliais informacijos srautais, todėl nenuostabu, jog reikalingos informacijos dažniausiai ieškoma internete.

Viena esminių reklamos internete priemonių – įmonės internetinis puslapis. Tai bene vienas pirminių informacijos šaltinių, kuriame potencialūs klientai ieško informacijos apie dominančią produkciją ar paslaugas. Turinio kūrimo agentūros „Plana" vadovė I.Norkūnienė pastebi, kad tokias svetaines turi dauguma įmonių, tačiau jų turimas potencialas dažniausiai nėra išnaudojamas. Vis dar vyrauja mitas, kad, jei yra sukurta svetainė, ją interneto vartotojai lankys automatiškai. Tačiau šiandien šis procesas jau nėra savaiminis ir kiekviena svetainė turi kovoti dėl lankytojų srautų.

Įmonės internetinis puslapis reprezentuoja tiek pačią įmonę, tiek jos produktą, prisideda prie įvaizdžio formavimo, bet svarbiausia jo funkcija – patikimos pirminės informacijos pateikimas. Kas geriau pažįsta savo produktą, nei jo gamintojas? Jei ne pardavėjas, tai kas geriau supažindins vartotoją su pirkimo sąlygomis? Šiuolaikinė interneto svetainė jau nėra tik svetainė internete – tai efektyvus komunikacijos su vartotoju įrankis, kuris šiandieninėje rinkoje neturi analogų, turinčių tikslinį poveikį sprendimo priėmimo metu. Neretai susiduriama su verslo atstovų nuomone, kad labai svarbu yra išskirtinis interneto svetainės dizainas, todėl šiam aspektui keliami dideli reikalavimai, negailima lėšų. Tačiau negalima pamiršti, kad, norint varžytis dėl pozicijų bei klientų, tikslinga pasirūpinti kokybiškais interneto svetainių tekstais.

Pasak turinio kūrimo agentūros vadovės I.Norkūnienės, tvarkingas, estetiškas svetainės dizainas yra svarbu, tačiau net ir šabloninė svetainė gali lengvai nukonkuruoti originalius dizainerių sprendimus, o esminis vaidmuo šioje kovoje atitenka turiniui.

„Kokybiškas bei profesionaliai parengtas svetainės turinys ne tik informuos, sudomins, paskatins, tačiau ir didins konkurencinį pranašumą, formuos teigiamą įvaizdį, pritrauks daugiau lankytojų, padės rasti įmonę paieškos sistemose", – aiškina I.Norkūnienė. Verslo subjektams aktyviai konkuruojant, daugeliui jų svarbios pozicijos paieškos sistemose. Todėl pastaraisiais metais sparčiai populiarėja SEO paslaugos, perkama reklama paieškos sistemose. ,,Daugelio įmonių siekis – atsidurti TOP10 Google paieškos sistemoje. Siekiant šio tikslo investuojama į SEO optimizaciją, Google Adwords ir kitus trumpalaikius sprendimus, dažnai periodiškai reikalaujančius ir papildomų investicijų. Kokybiško svetainės turinio kūrimas – vienkartinė, ilgalaikį efektą turinti investicija, kuri ne tik atsiperka, bet ir padeda uždirbti", – teigia I.Norkūnienė.

Šaltinis: https://www.15min.lt